Monday, January 6, 2014

ခ်စ္ မိ သူတြက္


   မခ်စ္ နဲ႕လို႕ တားဆီး ခဲ့တာ က်မ ပါ...
အခ်စ္ ငတ္လို႕ သိပ္ခ်စ္သြား ခဲ့ တာလည္း  က်မ ပါ ကိုရယ္...
ေမွ်ာ္လင့္ ျခင္းေတြ ရွင္သန္  အနာ ဂါတ္ ကိုပံုေဖာ္ခြင့္ ေပးတာ က  ကို  ရယ္ေလ...
အခုေတာ့မွ မခ်စ္္ေတာ့ ေအာင္ လို႕  အခ်စ္္ေတြ ကိုဘယ္လို ေလွ်ာ့ပစ္ရမလဲေနာ္...
က်မ ေသဆုံးသြားဖို႕ အတြက္မ်ား  အမိန္႕ေတြ ေပးေနသလားလုိ႕ ရင္မွာ ေမးခြန္းထုတ္...
မေျဖ ရွာမေတြ႕ ဘူးကြယ္...
ထပ္တူ က်တဲ့ ႏွလံုးသား  က်မ ရွာေတြ႕မိကာမွ  ျပန္ရုပ္သိမ္း သြားဖို႕ အတြက္မ်ား ...
တမင္ လာညွင္း ေနရ ေသးလား အခ်စ္ရယ္...
က်မ မေပ်ာ္ဘူး  ...  ငုိေနရပါျပီ...
ကို   ေက်နပ္မယ္ ဆိုရင္....
က်မ  ရင္ကို  ခပ္နာနာေလး  နင္းေခ်သြားေပးပါ....
ေၾက   မြ  ပ်က္ စီး  သြား ေစ  ထိ   တိုင္  ေပါ့...။

    ေတာင္ဇလပ္

No comments: