Wednesday, July 9, 2014

ခံစား မွႈ အပိုင္း စ

Photo: '' ခံစားမွႈ   အပိုင္းစ''

ခံစားခ်က္ေတြ သိပ္မ်ားတာက....လူတစ္ေယာက္ကို  ထိခိုက္ေစမွန္း သိခဲ့ပါတယ္...က်မ လည္း
ၾကိဳးစားပါတယ္...ၾကိဳးစားၾကည့္ပါတယ္...ဟုတ္တယ္...ေရးသမွ် စာတိုင္းမွာ ခံစားခ်က္ေတြ
မ်ားလြန္းေနတယ္ ဆိုတာ...လူတကာ ေျပာမွ သတိထားမိေပမယ့္...က်မ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ...
က်မ  သိပ္ ေပ်ာ့ညံ႕ လြန္းတာ ပဲျဖစ္မယ္...

 ဆယ္ ႏွစ္ တိတ္ိ ခံစားမွႈ ရဲ႕ ေက်းကြ်န္  အျဖစ္နဲ႕... က်မ ရွင္သန္လာခဲ့မိတယ္...ေတာ္ သင့္ျပီလို႕
လည္း က်မ  အၾကိမ္ၾကိမ္ ေတြး ခဲ့ပါတယ္... က်မ  စိတ္ေတြ အနည္ထိုင္သင့္ျပီလို႕ ေပါ့...
နာက်ည္းမွႈေတြ က ေန.. စကားလံုးေတြ ျဖစ္ ၊ စကားလံုးေတြ ကေန ကဗ်ာ အျဖစ္ ေျပာင္း..လူတကာ ဆိီ ေရာက္မွ ..ကိုယ့္ ခံစားခ်က္အတိမ္နက္ ကို ခ်င့္ခ်ိန္ ခဲ့မိေအာင္
က် မ ေတာ္ေတာ္ ရွႈးခဲ့တာပါလား...

ငယ္ရြယ္ ၊ႏုပ်ဳ ဳိ မွႈ ေတြကို အခ်စ္ဆိုတဲ့...ဒီ ေရ အလ်င္ က တုိက္စား ခဲ့ေတာ့လည္း..က်မ ႏွလံုးသား
ဒဏ္ရာပရပြ နဲ႕..ေတာ္ေတာ္ နဲ႕ နလန္ မထ ႏုိင္တာ ျဖစ္မယ္.. က်မ ငယ္ငယ္က သူငယ္ခ်င္းတစ္
ေယာက္ အခ်စ္ေၾကာင့္ သတ္ေသသြားတာ ျမင္ ေတာ့ က်မ  ေျပာခဲ့ဖူးေသးတယ္ ၊ ေတာ္ေတာ္မိုက္
တဲ့ သူလို႕...က် မ သူငယ္ခ်င္းေတြ  အခ်စ္ နဲ႕ပတ္သက္ျပီး လာရင္ဖြင့္ရင္..က်မ  နားညည္းလြန္း
လို႕ အပိုအလုပ္ေတြ လို႕ ျပန္ ေျပာခဲ့ဖူးပါတယ္....

ခုေတာ့ က်မ ..က်မ အလွည့္ပါ..က်မ အရမ္း အရမ္းကို နာက်င္ခဲ့ပါတယ္..က်မ  ေသ သြားေလာက္
ေအာင္ ၊ ရွႈးသြားေလာက္ေအာင္ ေပါ့..သိပ္လည္း ေၾကာက္မိ သလို အရမ္းလည္း နာက်င္ခဲ့ပါတယ္
အခ်စ္ ဆိုတာ မၾကားခ်င္ေတာ့ေလာက္ေအာင္ ၊ က်မ ေတာ္ေတာ္ ထိတ္လန္႕ခဲ့မိပါတယ္..က်မ
အရြယ္ က တည္ျငိမ္ သင့္ျပီ ဆိုတာလည္း သိေနခဲ့ပါတယ္..
.
က်မ ..သူမ်ားေတြလို လူေတြေရွ႕ မငို ျပခဲ့ပါဘူး...ဘယ္သူ႕ကိုမွလည္းရင္မဖြင့္ခဲံ့ပါဘူး ၊ က်မ 
မွာ ေျဖသိမ့္စရာဆိုကဗ်ာ ေတြပဲ ရွိခဲ့တာပါ.. ခံစားမွႈ တိုင္းကိုုကဗ်ာေတြ ဖြဲ႕လို႕..ေျဖသိမ့္ေနရ
တဲ့ က်မ အျဖစ္ က လူတကာေရွ႕ ခ် ျပ ေတာ့ က်မ ကို စာနာၾကတဲ့ ၊နားလည္ေပးၾကတဲ့ သူေတြ
ေၾကာင့္လည္း...က်မ နဲနဲ ေန ေပ်ာ္လာ...ခဲ့ပါတယ္....

က်မ  ဒီခံစားမွႈ ဆိုတာၾကိီးကို မယူ ခ်င္ပါဘူး ၊ အင္မတန္မွ ေလးလံလွပါတယ္..က်မ ရင္ထဲမွာ
ဘာမွ မရွိေတာ့တဲ့ အျငိဳးေတး ေတြ ဆိုေပမယ့္  ခုခ်ိန္ထိ တိုက္ဆိုင္တိုင္းက်မ  ရင္ထဲက နာက်င္
ေနတုန္းပါ ..အလိုလို က်လာတဲ့မ်က္ရည္ေတြ ကို သုတ္ရင္း က်မ ကိုယ္ က်မ ဆံုးမ ေနရတာလည္း
အၾကိမ္မနည္းေတာ့ပါဘူး...

က်မ ၾကိဳးစားေနပါတယ္...လြင့္ပစ္ခ်င္ပါတယ္...ေမ့လိုက္ခ်င္ပါတယ္...နာက်ည္းမွႈ အစိုင္ခဲေတြ ကို
ေျခဖ်က္ခ်င္ပါတယ္...က်မ...ပင္ပန္းလြန္းပါျပီ... ေျပာရင္းဆိုရင္း ..ဒီကေန႕ပဲ က်မ ငိုခဲ့မိေသးတယ္
က်မ  ထိန္းေနတဲ့ၾကားက...ထိန္းခ်ဳပ္ ေနတဲ့ ၾကား က ေပါ့....။
ေမစႏိုး

 
ခံစားခ်က္ေတြ သိပ္မ်ားတာက....လူတစ္ေယာက္ကို ထိခိုက္ေစမွန္း သိခဲ့ပါတယ္...
က်မ လည္းၾကိဳးစားပါတယ္...ၾကိဳးစားၾကည့္ပါတယ္...ဟုတ္တယ္...ေရးသမွ် စာတိုင္းမွာ
 ခံစားခ်က္ေတြမ်ားလြန္းေနတယ္ ဆိုတာ...လူတကာ ေျပာမွ သတိထားမိေပမယ့္...
က်မ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ...က်မ သိပ္ ေပ်ာ့ညံ႕ လြန္းတာ ပဲျဖစ္မယ္...

ဆယ္ ႏွစ္ တိတ္ိ ခံစားမွႈ ရဲ႕ ေက်းကြ်န္ အျဖစ္နဲ႕... က်မ ရွင္သန္လာခဲ့မိတယ္..
.ေတာ္ သင့္ျပီလို႕လည္း က်မ အၾကိမ္ၾကိမ္ ေတြး ခဲ့ပါတယ္... 
က်မ စိတ္ေတြ အနည္ထိုင္သင့္ျပီလို႕ ေပါ့...နာက်ည္းမွႈေတြ က ေန.. 
စကားလံုးေတြ ျဖစ္ ၊ စကားလံုးေတြ ကေန ကဗ်ာ အျဖစ္ ေျပာင္း..
လူတကာ ဆိီ ေရာက္မွ ..ကိုယ့္ ခံစားခ်က္အတိမ္နက္ ကို ခ်င့္ခ်ိန္ ခဲ့မိေအာင္
က် မ ေတာ္ေတာ္ ရွႈးခဲ့တာပါလား...

ငယ္ရြယ္ ၊ႏုပ်ဳ ဳိ မွႈ ေတြကို အခ်စ္ဆိုတဲ့...ဒီ ေရ အလ်င္ က တုိက္စား ခဲ့ေတာ့လည္း..
က်မ ႏွလံုးသားဒဏ္ရာပရပြ နဲ႕..ေတာ္ေတာ္ နဲ႕ နလန္ မထ ႏုိင္တာ ျဖစ္မယ္.. 
က်မ ငယ္ငယ္က သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ အခ်စ္ေၾကာင့္ သတ္ေသသြားတာ
 ျမင္ ေတာ့ က်မ ေျပာခဲ့ဖူးေသးတယ္ ၊ ေတာ္ေတာ္မိုက္တဲ့ သူလို႕...
က် မ သူငယ္ခ်င္းေတြ အခ်စ္ နဲ႕ပတ္သက္ျပီး လာရင္ဖြင့္ရင္..
က်မ နားညည္းလြန္း  လို႕ အပိုအလုပ္ေတြ လို႕ ျပန္ ေျပာခဲ့ဖူးပါတယ္....

ခုေတာ့ က်မ ..က်မ အလွည့္ပါ..က်မ အရမ္း အရမ္းကို နာက်င္ခဲ့ပါတယ္..
က်မ ေသ သြားေလာက္ေအာင္ ၊ ရွႈးသြားေလာက္ေအာင္ ေပါ့..
သိပ္လည္း ေၾကာက္မိ သလို အရမ္းလည္း နာက်င္ခဲ့ပါတယ္.....
အခ်စ္ ဆိုတာ မၾကားခ်င္ေတာ့ေလာက္ေအာင္ ၊ က်မ ေတာ္ေတာ္ ထိတ္လန္႕ခဲ့မိပါတယ္..
က်မအရြယ္ က တည္ျငိမ္ သင့္ျပီ ဆိုတာလည္း သိေနခဲ့ပါတယ္..
.
က်မ ..သူမ်ားေတြလို လူေတြေရွ႕ မငို ျပခဲ့ပါဘူး...ဘယ္သူ႕ကိုမွလည္းရင္မဖြင့္ခဲံ့ပါဘူး ၊ 
က်မ မွာ ေျဖသိမ့္စရာဆိုကဗ်ာ ေတြပဲ ရွိခဲ့တာပါ.. ခံစားမွႈ တိုင္းကိုုကဗ်ာေတြ ဖြဲ႕လို႕.
.ေျဖသိမ့္ေနရတဲ့ က်မ အျဖစ္ က လူတကာေရွ႕ ခ် ျပ ေတာ့ က်မ ကို စာနာၾကတဲ့ ၊
နားလည္ေပးၾကတဲ့ သူေတြ  ရွိေသး မွန္း က် မ သိခဲ့ ပါတယ္...
က်မ  ေပ်ာ္ တတ္ခဲ့ပါျပီ...အခု....

က်မ ဒီခံစားမွႈ ဆိုတာၾကိီးကို မယူ ခ်င္ပါဘူး ၊ အင္မတန္မွ ေလးလံလွပါတယ္..
က်မ ရင္ထဲမွာဘာမွ မရွိေတာ့တဲ့ အျငိဳးေတး ေတြ ဆိုေပမယ့္ ခုခ်ိန္ထိ တိုက္ဆိုင္တိုင္း
က်မ ရင္ထဲက နာက်င္နတုန္းပါ ..အလိုလို က်လာတဲ့မ်က္ရည္ေတြ ကို သုတ္ရင္း 
က်မ ကိုယ္ က်မ ဆံုးမ ေနရတာလည္း    အၾကိမ္မနည္းေတာ့ပါဘူး...

က်မ ၾကိဳးစားေနပါတယ္...လြင့္ပစ္ခ်င္ပါတယ္...ေမ့လိုက္ခ်င္ပါတယ္...
နာက်ည္းမွႈ အစိုင္ခဲေတြ ကိုေျခဖ်က္ခ်င္ပါတယ္...က်မ...ပင္ပန္းလြန္းပါျပီ...
 ေျပာရင္းဆိုရင္း ..ဒီကေန႕ပဲ က်မ ငိုခဲ့မိေသးတယ္က်မ ထိန္းေနတဲ့ၾကားက...
ထိန္းခ် ဳ ပ္   ေနတဲ့ ၾကား .....က ေပါ့....
ေတာင္ဇလပ္

No comments: